Ben Tanrı'nın En Fevri Davranışıyım

6 Temmuz 2012

Koptuğum An (Ha Ha Ha )

|

"Merhaba" dedi, daha önce gözlerine hiç bakmadığım biri,
Alabildiğine samimiyetsizce ekledi, "nasılsın ?"

Hiç düşünmeden,
"Cümleler" dedim,
"Cümlelerim kadar devrik."

Susmadım,

Az önce pencereden baktım dedim,
O'nu ömür boyu seveceğime söz veremezdim belki ama,
Bir kız çocuğunun, ilk kelimesinin "baba" olmasına alınmayacağım kadar fazlaydı bende.
Şu sigara var ya, onun içi boş.
Bildiğin çarşafa sarılmış tütün.
Benim gibi yani, bende yastıklarıma sarılırım uyurken.
Beynim izmaritler kadar kirli.

Keşke parmak uçları değseydi, hayatımın herhangi bir yerine.
Ve keşke,
Bir şehir olabilseydim ben.
O zaman dokunmazdı terk edilmeler içime.
Bu yollar benim diyebilirdim,
Bu gökyüzü benim.
Bu yağmur.
Kimse adım basmazdı belki kaldırımlarıma, ama kuşlar dans ederdi üzerimde göç zamanlarında.
Hem bilirdin,
Kirli ayaklarla çiğnenmek, kirli zihinlerde harcanmaktan daha beter olamaz ya..

Ben tek bir şey için "yeter" diyemedim, biliyor musun ?
Yani, birkaç dakikalık uyku bir kaç gün yeter bana,
Bir damla su bir kaç saat için fazla.
Bir kaç dost yeterli,
Bir gece yeter aşık olmak için.
Ölmek için bir an.
Nefes almak yeterli yaşamak için,

Ama birini sevdim, yetinemedikçe daha çok sevdim.
Mesela önce gözlerini,
Ellerini,
Traş bıçaklarını ve ayakkabı bağcıklarını.
Yetmedi.

Allah beni sevmiyor mu lan !
Siz kıyafetlerinizle mi doğdunuz söylesene.
Siz niye kendinizi çamur gibi hissetmiyorsunuz oğlum.
Niye kedi görmüş fare gibi tırsak bakmıyorsunuz.
Hem sanane.
Orospu çocuğu gibiyim.
Parmakla gösterilen meşhur piç.
İnsanlar acımı seviyorlar,
İnsanlar yalnızlığımı, terk edilmişliğimi, unutulmuşluğumu.
Duygularımı pazarlıyormuş gibiyim.
Esas kızın kazık attığı kankası bile değilim. (haha)
Bağımlı gibi hissediyorum ki sanane,
Sanki avuçlarının içine alıp, kırarcasına sıksan ellerimi titremeyecekler mi ?
Benim hayallerim bile yok lan.

Zaman geçirmek için uyur mu oğlum insan !
Hadi akşam olsun, sonra sabah.
E sonra ?

Benim yarınım bile yok.
Sadece bekliyorum.
Ölmeyi.
Ölmek için yaşıyorum.
Senin bilmediğin bir dil bu, kimsenin bilmediği, ilahi bir dil.
Yalnızca benim anladığım ama yazamadığım.

Eğer seni tanısaydım,
Muhakkak ki küfür ederdim.
Beni dinlediğin için.
Çünkü anlamıyorsun ! 

Nursen Yıldırım

1 yorum:

  1. harbi duygu çatışmasına uğradım bu ne ya böyle süpersiniz

    YanıtlaSil